Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

26. Κι εγώ σε αγαπάω, τώρα...


Τι σήμερα.. τι αύριο... τι πριν από εννέα  έτη... ποια η διαφορά...;

Τότε... 

Να σου πω εγώ.... Σήμερα... δεν θα το ήθελα, καθόλου, γιατί θα είχα πείρα...  Πριν από εννέα  χρόνια το ίδιο, δεν θα το ήθελα,  γιατί δεν θα με ενδιέφερε....  Ήμουν άλλος άνθρωπος, τότε.  Αύριο.. το ίδιο... γιατί θα ήταν πολύ αργά....

Κάλως έγινε τότε τότε που έγινε... Δεν ορίζουμε εμείς αυτά που συμβαίνουν...  Ορίζουν οι συνθήκες οι διαθέσεις... Η κατάλληλη ώρα, με λίγα λόγια, που λέμε... Εντάξει?

Τώρα
William Davis   Sunset off Sankaty Head Light
Ηλιοβασίλεμα, του Ουίλλιαμ Ντέϊβις

Ας ζήσουμε το σήμερα, λοιπόν, ας το χαρούμε με τις χαρές του και τις δυσκολίες του και ας αφήσουμε το ίσως, το μπορεί, το θα ήταν διαφορετικά τότε...

Τι σήμερα.., λοιπόν,  τι αύριο... τι πριν από εννέα  έτη... .  Τα συναισθήματα μετράνε...  Κι εγώ σε αγαπάω, τώρα...

Είπαμε, εγώ κι ο κόσμος μου... 


Lamprini T.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...