Τρίτη 26 Απριλίου 2016

42. Ιδού ....


Άλλη μία Μεγάλη Εβδομάδα.

Μεγάλη Εβδομάδα

  Με το που άκουσα το "ιδού..." αμέσως,όλο το παρελθόν μου με επισκέφθηκε.  Εσύ που έφυγες, εσύ που με ξέχασες, εσύ που περίμενα να δω τον γάμο σου, τις χαρές σου, εσύ που δεν μού μιλάς.  Εσύ.

Μόνον εσύ
 Και εγώ;  Εγώ κι ο εαυτός μου, πού είμαστε;

"Ιδού..." Από τότε, που για πρώτη φορά, το άκουσα, πόσα χρόνια πέρασαν, άραγε;  Ούτε που ήξερα τι σήμαινε, τότε, που ψαχνόμουν.  Και ιδού.  Έφθασα για άλλη μια φορά σε ένα καινούργιο "ιδού"!  Άραγε, θα δω και το άλλο;

Το μέλλον... 

 Το επόμενο;  Ίδωμεν.

Ακόμα, εν τούτοις, συγκινημένη.  Τα μάτια εκείνο το απόγευμα, δεν σταμάτησαν να δακρύζουν. Αν με έβλεπε κάποιος θα φανταζότανε, διάφορα...  Εν τούτοις, ήταν δάκρυα ... αναμνήσεων.  Για σένα, για σένα, για σένα.  Για σένα...

Για σένα... 

Για όλους, για όσους δεν θα δω, θα δω, δεν θα δω ποτέ ξανά.  Ποιος ξέρει;  Ίσως, κάποτε....

βρεθούμε ξανά!
κλικ στον τίτλο... να βρεθούμε ξανά... 


Lamprini T.

Y.Γ.  Γι' αυτό μού αρέσει πολύ αυτό το τραγούδι.  Για την ελπίδα που έχει...

"Θα βρεθούμε ξανά... όταν όλα θα έχουν... περάσει.... " ΕΔΩ: https://www.youtube.com/watch?v=Ljyfw-ZS05Y

Ελπίζω... ελπίδα μου...


Ελπίδα μου... !

Υ.Γ. 2 Καλό Πάσχα, σε όλους!









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...